Kontrola kosztów – czas na poważne ad

Jak zauważyło w 2003 r. Biuro Budżetowe Kongresu (CBO), Przykłady nowych terapii, dla których wykazano długoterminowe oszczędności, są nieliczne. 4 Śmierć nie jest podbita, ale wydajemy coraz więcej pieniędzy, aby ją zatrzymać. Jeśli chodzi o standardy oceniania dyskretnych propozycji kontroli kosztów, oto cztery możliwości: Czy może mieć dobry, zły lub neutralny wpływ na zdrowie. Czy jest technicznie i zarządczo wykonalny i ekonomiczny. Czy jest to politycznie do przyjęcia lub, z większością mięśni, wykonalne. Czy jest to powolny czy szybki.
Raport CBO z grudnia 2008 r. Oferuje bogate menu 115 opcji kontroli kosztów. CBO nie popiera żadnego z nich i zauważa ich bolesny minus. Ale kiedy te opcje są rozpatrywane razem z innymi rozwiązanymi przez Senacki Komitet Finansowy, pojawia się wiele owocnych możliwości.
Zdecydowanie odradza się możliwość znacznego zmniejszenia zwrotu kosztów przez lekarza Medicare. Płatności te mają zostać obniżone o 21% w dniu stycznia 2010 r. I o 6% rocznie przez kilka kolejnych lat. Kongres tradycyjnie ignorował przepisy, które zmniejszyłyby refundacje lekarzy, ale istnieją pewne alternatywne możliwości. CBO powołuje się na dwa z nich: zamrożenie stawek płatności od 2009 r. Do 2019 r. I wdrożenie planu, który zwiększyłby opłaty o 2% w latach po 2010 r. (Co oczywiście nie regulowałoby kosztów).
Niektóre poważniejsze możliwości to zwiększenie składek na Medicare Part B (dla lekarzy) z 25% do 35% kosztów programu na jednego zarejestrowanego przez 5 lat i wprowadzanie podobnych zmian w odniesieniu do świadczeń Medicare w zakresie leków; zwiększenie odsetka beneficjentów programu Medicare, którzy płacą premię związaną z dochodami w części B; wymaganie od producentów markowych leków płacenia rządowi 15% rabatu na średnią cenę producenta; ograniczenie wzrostu wydatków Medicare na jednego mieszkańca do wzrostu PKB na mieszkańca plus punkt procentowy i wyznaczenie celu rocznego zmniejszenia 1% wydatków Medicare na 2012 r. do 2019 r .; obniżenie wszystkich stawek płatności Medicare w regionach o wysokim wydatku; anulowanie rocznych korekt kosztów inflacji w wielu programach; i zwiększanie współpłatności i odliczeń dla wielu usług. Podsumowując, jest to szereg możliwości, które mogą zaszkodzić niemal wszystkim palcom u nóg – w szczególności pacjentom, lekarzom i przemysłowi, a zatem wszyscy będą się opierać takim środkom. Opcje te są również solidne i obiecujące z punktu widzenia kontroli kosztów, szczególnie w połączeniu. W efekcie CBO zawiadomił Kongres, że koszty mogą być kontrolowane i rzucił wyzwanie. Spełnienie tego będzie testem poważności prawodawcy w zakresie kosztów.
Ogólnym republikańskim rozwiązaniem zarówno w zakresie powszechnej opieki, jak i kontroli kosztów jest szerszy wybór konsumentów i konkurencja dla dostawców, a nie interwencja rządu. Ale z wyjątkiem marży, która nie jest tam, gdzie są najwyższe koszty, wybory konsumentów będą ograniczone. Nie jest łatwo kupować drogie, kompleksowe usługi w zakresie chorób przewlekłych w ciągu ostatnich 2 lat życia – sytuacja, w której ponoszone są największe koszty opieki zdrowotnej. I nie ma dobrych dowodów na to, że konkurencja dostawcy jest opłacalnym sposobem zarządzania systemem opieki zdrowotnej
[hasła pokrewne: lipaza cena, aquavibron zabieg, nfz bydgoszcz sanatorium ]

Powiązane tematy z artykułem: aquavibron zabieg lipaza cena nfz bydgoszcz sanatorium